16.-23.10. přijímáme objednávky pouze s osobním vyzvednutím. Děkujeme za pochopení

Často kladené dotazy

Budu potřebovat květiny, ale ještě přesně nevím na kdy, stihnete je vyrobit?

Na takto neurčitou otázku lze odpovědět pouze orientačně, viz odpověď na následujcí otázku:

Jak rychle stihnete objednávku vyrobit?

Objednávku lze zhotovit od 2 hodin až do 7 dnů po objednání (pracovní dny, nezahrnuje čas potřebný k doručení). Čas ovlivňuje momentální dostupnost květin potřebných k výrobě (která se neustále mění dle dodávek a prodejů květin ostatním zákazníkům) - objednávku proto doporučujeme neodkládat. Pro vaši jistou Vám rádi dostupnost konkrétního produktu na konkrétní den a čas upřesníme na tel.: +420 774 543 249 (nebo v chatovacím okně vpravo dole). Jak správně objednat se dozvíte v následujcí otázce:

Jak u Vás květiny správně objednat?
  • Varianta A
    Kontaktujte nás na tel.: +420 774 543 249 (nebo v chatovacím okně vpravo dole) pro ověření sortimentu a možnosti doručení na Vámi požadovaný den a čas. Po odsouhlasení, lze objednat.

  • Varianta B
    Květiny si vyberte, vložte do košíku a dokončete proces objednávky. V případě, že v daném časovém limitu nebudeme schopni Vaši objednávku vyřídit z důvodu chybějícího sortimentu atd., budeme Vás kontaktovat s následující nabídkou:
    • nabídneme Vám úpravu objednávky dle dostupných možností
    • nabídneme Vám výběr jiného produktu až do výše ceny Vaší objednávky (případný rozdíl ceny Vám bude vrácen)
    • stornujeme Vaší objednávku a navrátíme Vám uhrazenou částku zpět
Co se stane, když nemáte potřebné květiny na Vaši objednávku?

Budeme Vás kontaktovat s následující nabídkou:

  • nabídneme Vám úpravu objednávky dle dostupných možností
  • nabídneme Vám výběr jiného produktu až do výše ceny Vaší objednávky (případný rozdíl ceny Vám bude vrácen)
  • stornujeme Vaší objednávku a navrátíme Vám uhrazenou částku zpět
Jak se ujistit, že objednávka bude přijata a vyřízena?

Kontaktujte nás na tel.: +420 774 543 249 (nebo v chatovacím okně vpravo dole) pro ověření sortimentu a možnosti doručení na Vámi požadovaný den a čas. Po odsouhlasení, lze objednat.

Jak rychle dostanu zaplacené peníze ze stornované objednávky zpět?

Prostředky budou z naší strany odblokovány/vráceny v nejkratším možném termínu, z pravidla týž den. Připsání prostředků na Váš účet bývá zpomaleno Vaší bankou a jejími pravidly pro blokování, odblokování a připisování prostředků, na která nemáme žádný vliv. Kdykoli se na nás můžete obrátit a požádat o prověření, kdy přesně k navrácení z naší strany došlo.

Jak doručujete pohřební objednávky?

Pohřební objednávky pro Vaše pohodlí doručujeme přímo pohřebnímu ústavu / kostelu, kde obřad probíhá. V případě, že se obřad koná mimo Brno, objednávku lze osobně vyzvednout v naší provozovně (nebo jí doručit na Vaší adresu v Brně).
Pozornost prosím věnujte doručovací adrese v průběhu objednávky, kde:

  • Datum a čas: uvádějte přesný datum a čas konání obřadu
  • Křestní jméno a příjmení: uvádějte jméno zesnulého
  • Adresa: uvádějte adresu a jméno pohřebního ústavu – včetně ulice a č.p.

Některé obřady mohou být na přání rodiny neveřejné, v takovém případě nám může být znemožněno objednávku doručit, doporučujeme ujistit se, že nám doručení bude umožněno.

Mohu vždy 100% počítat s doručením?

Pokud si chcete být jisti, kontaktujte nás prosím před odesláním objednávky telefonicky na tel.: +420 774 543 249 (nebo v chatovacím okně vpravo dole). V případě, že na Vámi požadovaný den/čas nebudeme mít pro doručení již prostor, květiny si lze vyzvednout osobně v naší provozovně.

Kdy nestihneme Vaši objednávku doručit?

Tehdy kdy nám dáte krátký časový limit na její vyřízení, nebo již máme rozvoz plný. V takovém případě si objednávku můžete osobně vyzvenout v naší provozovně. O nastalé situaci Vás budeme informovat.

Jak se dozvím, jestli byla moje objednávka doručena?

O dokončení objednávky informujeme zákazníky emailem v průběhu dne. Pokud jste uhradili službu „doručení v přesný čas“, nebo je zpoždění většího charakteru budeme Vás informovat telefonicky.
Na Vaše přání Vám také můžeme zaslat foto vaší objednávky před expedicí.

Co se stane, když nelze objednávku doručit?
  • V případě, že Vaši objednávku nelze doručit, pokusíme se Vás kontaktovat, v případě neúspěšného doručení bude objednávka uložena po dobu 48 hodin k vyzvednutí v naší provozovně. Opakované doručení, je zpoplatněná služba, proto doporučujeme ověřit, zda bude příjemce na místě předání opravdu přítomen.

    U pohřebních objednávek doporučujeme předem ověřit, zda je obřad veřejný a bude možné objednávku doručit. Pokud je obřad neveřejný, je z Vaší strany potřebné zajistit aby nám bylo doručení umožněno (rodinou zesnulé/ho).

  • V případě nové objednávky Vás budeme kontaktovat s nabídkou možných řešení.
Co mám dělat, když moje objednávka selhala?

Kontaktujte nás prosím se stručným popisem průběhu objednávky. Děkujeme